NOTHILFEPROGRAMM

ПРОГРАМА НАДАННЯ ЕКСТРЕННОЇ ДОПОМОГИ

Трагічна ситуація, яка стрімко розвивається через війну в Україні, створює складні проблеми для багатьох постраждалих. Університет Прикладних Наук Кайзерслаутерна (Hochschule Kaiserslautern), коло друзів Університету та студентська спілка Кайзерслаутерна намагаються наразі швидко допомогти.

Контакт:

Проф. д-р інж. Міхаель Магін

Віце-президент з інтернаціоналізації

HSKL

Vizepräsident für Internationalisierung

Будь ласка, зв’яжіться з віце-президентом з інтернаціоналізації Міхаелем Магіном за адресою vp-internationalisierung@hs-kl.de, якщо вам потрібна допомога чи інша підтримка.

Ми оновлюватимо якнайшвидше інформацію на цій сторінці, як тільки з’являться додаткові програми допомоги та нові варіанти підтримки.

НОВЕ:

«Національний (академічний) контактний пункт Україна» Німецької Служби Академічних Обмінів DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst);

тримовний (німецька, українська англійська)

Контактний пункт будує міст до німецької університетської системи для українців, які втекли до Німеччини. Ядром цього контактного пункту є веб-сайт, який містить важливу інформацію про перебування в Німеччині, можливості для навчання та наукових досліджень, повсякденні питання, а також об’єднує посилання на німецьку систему вищої освіти та іншу відповідну інформацію та пропозиції.

www.daad-ukraine.org/uk/

Посилання на інші джерела допомоги та консультаційні послуги:

www.daad-ukraine.org/uk/

www.stipendienstiftung-rlp.de/unterstuetzung-von-studierenden-die-durch-den-krieg-in-der-ukraine-in-notlage-geraten-sind/

www.daad.de/de/der-daad/ukraine/

www.uni-kl.de/ESG/seelsorge.html

iq-rlp.de/ihr-iq-netzwerk-rlp/ukraine

www.hs-kl.de/hochschule/institute/institut-equal

www.studierendenwerk-kaiserslautern.de/kaiserslautern/beratung/psychologische-beratung/

DE

Die tragische und sich schnell entwickelnde Situation aufgrund des Krieges in der Ukraine stellt viele Betroffene vor herausfordernde Probleme. Die Hochschule Kaiserslautern, die Freundeskreise der Hochschule und das Studierendenwerk Kaiserslautern versuchen hier jetzt schnell zu helfen.

Bitte kontaktieren Sie den Vizepräsidenten für Internationalisierung Michael Magin unter vp-internationalisierung(at)hs-kl(dot)de falls Sie Hilfe in Anspruch nehmen wollen oder falls Sie anderweitig Unterstützung benötigen.

Wir informieren auf dieser Seite schnellstmöglich, sobald weitere Hilfsprogramme und Unsterstützungsmöglichkeiten zur Verfügung stehen.

NEU:

"Nationale (akademische) Kontaktstelle Ukraine“ des DAAD; dreisprachig (deutsch, ukrainisch englisch)

Die Kontaktstelle baut für nach Deutschland geflüchtete Ukrainer*innen eine Brücke zum deutschen Hochschulsystem. Kern dieser Kontaktstelle ist eine Webseite, die wichtige Informationen zum Aufenthalt in Deutschland, Möglichkeiten für Studium und Forschung, Alltagsfragen sowie zum deutschen Hochschulsystem bündelt und darüber hinaus relevante Informationen und Angebote verlinkt.

Links zu weiteren Hilfs- und Beratungsangeboten: